środa, 22 października 2014

System energetyczny człowieka

Dlaczego spotykają mnie takie a nie inne wydarzenia i czemu przez to samo przechodziła moja mama, babcia, prababcia itd? Dlaczego od pokoleń w mojej rodzinie występują takie a nie inne choroby? Dlaczego brakuje mi sił do życia?
Zastanawialiście się kiedyś nad tym? Bo ja wielokrotnie.
Ponad osiem lat temu poznałam Małgosię Wołukanis i jej Metoda Odpinania po pierwsze całkowicie odmieniła moje życie, a po drugie nareszcie odpowiedziała na wszystkie gnębiące mnie pytania. Teraz mam możliwość szerzyć ją dalej i przeprowadzając proces Odpinania pomagać innym, za co jestem niezwykle wdzięczna :-)



Małgosia Wołukanis jest jasnowidzem i bioenergoterapeutką. Podczas wieloletniej pracy z klientami zauważyła, że energia życiowa doprowadzana jest do ciała człowieka za pomocą setek biegnących prostopadle pasm energetycznych. Są to kanały dzięki którym mamy dostęp do nieograniczonego Źródła doskonałego zdrowia, bezwarunkowej miłości, najwyższego dobra i bezgranicznej obfitości. Zapytacie - czemu w takim razie, skoro mam dostęp do tego Źródła, moje życie jest takie podłe?
Już wyjaśniam :-)
Na liniach naszych pasm mamy powklejane pola, które blokują prawidłowy przepływ energetyczny i sprawiają, że zamiast mieć dostęp do Źródła, w naszym życiu cały czas manifestują się wydarzenia, których nie chcemy. Czym są te pola? Polem nazywamy skupisko negatywnych wzorców, które zostało wklejone na nasze pasmo za pomocą energii osądu.
Przykładowo - w czasie wojny Twoja rodzina straciła cały majątek i musiała uciekać przed represjami. Ból jaki towarzyszył temu wydarzeniu i poczucie straty zostały zapisane na pasmach energetycznych Twojej rodziny dzięki energii nienawiści do okupanta. I co się dalej dzieje w takiej rodzinie? Wzorzec straty owocuje rozbitymi, nieszczęśliwymi małżeństwami, albo kłopotami finansowymi z którymi muszą się borykać wszyscy potomkowie. Ponadto wzorzec jest ciągle wzmacniany przez negatywne emocje, które towarzyszą każdemu z wyżej wymienionych wydarzeń. W ten sposób rodzina staje się coraz bardziej zablokowana na poziomie energetycznym.
Pamiętajmy - wszystko co osądzimy jako złe, zostaje  natychmiast wklejone do naszego systemu energetycznego i zaczyna nas blokować.
Na szczęście dzięki Metodzie Odpinania mamy możliwość zdemontowania blokujących nas pól i przywrócenia dostępu do naszego Źródła.
Zachęcam do obejrzenia wywiadu z Małgosią Wołukanis:
TUTAJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz