wtorek, 21 sierpnia 2018

Sesje odpinania

Kochani, jak część z Was zapewne wie, przywitaliśmy nowego członka rodziny :-) i w związku z tym byłam przez dłuższy czas niedostępna.
Mam teraz dla Was dwie dobre informacje :-)
Po pierwsze można się już do mnie zapisywać na sesje, które obecnie odbywają się w bardzo wspierającym energetycznie miejscu w Poddębiu pod Warszawą (szczegóły w zakładce kontakt). A po drugie - osoby, które chciałyby w weekendy przyjechać z osobą towarzyszącą (koleżanką, mężem, mamą) i odbyć sesję w tym samym czasie -  będą miały teraz taką możliwość ponieważ mamy do dyspozycji drugiego, certyfikowanego trenera odpinania, w postaci mojego mężą Artura.
Do Artura zapraszam również wszystkie osoby, które mają problemy z "czuciem" gdyż jest on specjalistą w tym temacie, oraz każdego kto chciałby doświadczyć procesu odpinania w męskim wydaniu :-)
Zapisy na maila karina.jekimow@gmail.com (w tytule proszę jedynie podać czy do mnie czy do Artura)
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz